czwartek, 12 maja 2016

Life is brutal.

Tak trudno odnaleźć się w dzisiejszym świecie. Pogodzenie codziennych zajęć z dodatkowymi obowiązkami wiąże się z wielkim wysiłkiem. Każdy w jakimś stopniu próbuje sprostać panującym regułom. 
Ja osobiście opuściłam się w swoich zajęciach wykraczających poza obowiązki. Tak właściwie brakuje mi czasu. Niedawno sięgnęłam po kolejną niezwykłą historię. Jednak w ten sposób zaniedbuje tego bloga... To straszne. Od 8 do 15 muszę być w szkole, więc nici z pisania. Po szkole codzienne czynności + jakieś okazje wypadające przypadkowo. Ale jak znaleźć czas na więcej upragnionych zajęć. Już niedługo w moje strony zawitają wakacje. Wtedy może nareszcie zaczną spełniać wyznaczone sobie zajęcia. Bez przeszkód. Bez ograniczeń. <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz